Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Seinis » 21 Huhti 2010, 00:42

Tarkoitus olisi kasata suomijoukkoe gosugamers nationscup turnausta ja uPro:n joukkoeturnausta varten (http://myupro.com/index.php?site=ncleague).

Tällä hetkellä lineupissa olisi varmasti: seinis, satiini, naama, envi?, flayer?, onva. ( ? = en ole täysin varma halukkuudesta)

Mielestäni loput paikat ( ? kpl ) olisi paras täyttää järjestämällä round robin turnaus, jonka osallistujista parhaat/ hyvin menestyneet otetaan mukaan. Tietysti muutenkin voi päästä, jos on näyttöjä, kuten ladder voittoja euroopan parhaista, kovat pisteet laddussa tai muuta menestystä.

Turnaus olisi mielestäni hyvä suorittaa periaatteella kaikki pelaavat kaikkia vastaan bo3. Turnauksen voittaja olisi se, jolla eniten voittoja, map scoret vaikuttaisivat toissijaisesti. Map valitaan vetoamalla, kunnes 1 map jäljellä, jonka jälkeen losers pick.

Ilmoittautuminen tapahtuu vastaamalla tähän threadiin, kertomalla nick.identifier ja ircnick, tai jos ei käytä ircciä niin yhteystiedot johonkin toiseen kommunikointivälineeseen. Vastauksessa tulisi myös olla selvitys miksi tulisi päästä joukkoeeseen (varsinkin jos olet tuntematon tyyppi, tämä on tärkeä).

Ilmottautumisen deadline 28.4. Turnauksen aikataulu alustavasti 28.4. - 5.4. (toivomuksia saa esittää, tällähetkellä suunnitelmissa on melko vapaamuotoinen aikataulu, jossa pelit sovitaan itse ja tuloksien reportointi replojen kera seinikselle)

MUUTOS: Jos tulee liikaa osallistujia, niin 2 lohkoa ja 2 parasta jatkoon molemmista, jonkinlainen seedaus niihin (tästä seuraa että top 2 vähintään 2 parhaalla mahikset päästä)
Viimeksi muokannut Seinis päivämäärä 24 Huhti 2010, 02:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja JuNii » 21 Huhti 2010, 00:45

Count me in the tournament!

JuNii.junii ja JuNiii @IRC
Protoss JuNii
 
Viestit: 115
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:46
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Katoan » 21 Huhti 2010, 00:51

Count me in.

Katoan.katoan Katoan@Qnet, Ircnet

Ajattelin sen verran muokata että lisäilen ton "miksi minun pitäisi päästä mukaan", kun ei oo mitenkään selvää kuinka tuntematon mä sitten loppujenlopuksi kuitenkin olen...

Mä pelaan tajuttoman paljon -> mä kehityn tajuttoman paljon ja mua kiinnostaa tajuttoman paljon.

Koska tämä implikaatio on tosi, mä tulen olemaan joskus tosi hyvä EHKÄ. Siksi mut kannattaa ottaa mukaan <3. (Mä osaan myös asciisydämen ja ascii animehymiöitä kuten @_@x;; ja ^-^)
Viimeksi muokannut Katoan päivämäärä 26 Huhti 2010, 13:06, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss Katoan
 
Viestit: 50
Liittynyt: 09 Huhti 2010, 19:10

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Akee » 21 Huhti 2010, 02:12

Laske minut sisään

Spacerodent.disguised | akee
Avatar
Protoss Akee
 
Viestit: 24
Liittynyt: 18 Huhti 2010, 14:19
Paikkakunta: Helsinki

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja ouz » 21 Huhti 2010, 02:41

Eikö grimi ois kova?
ouz
 
Viestit: 3
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 20:17

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja grim » 21 Huhti 2010, 15:35

grim.orinaa grim-
Terran grim
 
Viestit: 7
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 15:32

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Wibang » 21 Huhti 2010, 15:39

Wibang.kukkis Wibang
Zerg Wibang
 
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 15:30

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Zoultx » 21 Huhti 2010, 15:44

:terran: PHZoultx.powerhouse , PH|Zoultx
Viimeksi muokannut Zoultx päivämäärä 27 Huhti 2010, 17:37, muokattu yhteensä 1 kerran
Terran Zoultx
 
Viestit: 26
Liittynyt: 16 Huhti 2010, 18:26
Paikkakunta: 02-Alue , Turun lähistöllä.

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Asmodeus » 21 Huhti 2010, 16:27

Kyllähä tuota vois pelailla Asmodeus.Asmodeus
Asmodeus
 
Viestit: 8
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 20:22

Re: Suomijoukkoe maaotteluihin sekä turnauksiin

ViestiKirjoittaja Voltage » 21 Huhti 2010, 17:03

Voltage.heavy :D Ex. acc shocker tai Failed irc: Voltage-. Teen tollasella nimellä heti kun tulee se uusin reset.
Voltage
 
Viestit: 5
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 12:10

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 91 vierailijaa