IdrAn käyttäytyminen

IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Taifon » 21 Joulu 2010, 16:46

En tiedä kuinka monille pelaaja Gred "IdrA" Fields on tuttu nimi. Hakusanoilla "Idra rage" voi helposti löytää taustatietoa tän topicin aiheeseen. Jos joku löytää hyviä videoita tai muuta aiheeseen liittyvää, niin pistäkää replyihin ihmeessä. Itse en nyt aikataulun takia ehdi kirjoittaa niin paljon kuin haluaisin.

Mutta siis nopeasti tiivistettynä tää jätkä käyttäytyy ku mikäkin kusipää. Ragequittaus peleistä ilman "gg"tä on tälle kaverille ihan perussettiä ja yhtäkään hävittyä laddermatsia en oo nähnyt IdrAlta mitä ei seurais ihan todella huonon häviämisen merkkejä ja vastustajan fleimaamista sun muuta.

Haluaisin tosiaan kirjottaa enemmän tästä, mutta nyt aikataulut puskee päälle. Lisää aiheesta varmaan replyissä sitten kun ehdin taas. Toivottavasti teiltä löytyy paljon ajatuksia tälläsen käyttäytymisen suhteen :)
Zerg Taifon
 
Viestit: 38
Liittynyt: 20 Marras 2010, 21:45

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Malifous » 21 Joulu 2010, 16:47

Asennetyyppi joka sanoo mitä ajattelee ja jolla on taitotaso käyttäytyä juuri niinkuin käyttäytyy. Starcraft ei ole mikään herrasmiespeli jossa pitäisi noudattaa muiden pelaajien käyttämiä etikettisääntöjä.
Zerg Malifous
 
Viestit: 19
Liittynyt: 11 Marras 2010, 13:41

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja badbeat » 21 Joulu 2010, 16:50

Idra sopis mainiosti kynäri suomi skenee. paljon tän tyyppisiä ihmisiä tullu vastaa vielku pelailin peliä :<
Terran badbeat
 
Viestit: 4
Liittynyt: 30 Marras 2010, 18:38

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Prote » 21 Joulu 2010, 16:54

Idran rageeminen on lähinnä huvittavaa, mitä muutaman kerran nähnyt.

gg:stä sen verran, että itse ei ole tullut missään pelissä (räiskintäpeliveteraanina) koskaan sanottua gg JOS peli ei ole ollut hyvä. Oma mielipide nyt vain on se että gg tarkoittaa juuri sitä mistä se on lyhenne, eli "good game"/hyvä peli. En näe itse sen sanomisen pois jättämistä mitenkään loukkaavana tai muuten vain töykeänä. Toki sanon gg mikäli peli oli hyvä, lopputuloksesta huolimatta.
Protoss Prote
 
Viestit: 1
Liittynyt: 11 Syys 2010, 16:07
Paikkakunta: Tampere

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Weavel » 21 Joulu 2010, 17:18

Samaa mieltä Proten kanssa. Hauskaahan sitä on katsella, kun idra vinettää :lol:

Samaa tosin ei voi sanoa idran fanipojista, jotka ovat omasta mielestäni sc2:n pahin idioottilauma. Aina kun idra sanoo jotain pelin balanssista fanit pitävät sitä faktana. Myös aina kun idra häviää fanit alkavat itkeä ja usein puhuvat paskaa siitä jätkästä joka idran voitti. Esimerkkinä morrow, silver ja vaikka ne korealaiset jotka tiputtivat idran GSL:stä.
Avatar
Terran Weavel
 
Viestit: 18
Liittynyt: 14 Kesä 2010, 22:42

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Dynamic » 21 Joulu 2010, 17:23

No joo IdrA ei ehkä käyttäydy samalla tavalla kuin muut. Katsoin hänen streamiaan ja huomasin että hän häipyy laddereista ilman gg:tä ja eikä sano gl hf alussakaan. Toisaalta ei se hyvältä tunnu jos GSL:ssä kaikki tekee cannon rushia ja 2 raxia. Mutta silti zergit menee aina nopealla expolla. Oravan pyörä jatkuu...
Avatar
Random Dynamic
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02 Elo 2010, 22:10

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Wibang » 21 Joulu 2010, 18:13

Scenehän on täynä idran kaltaisia pelaajia, muilla vain ei ole skilliä..joten go idra, ne muut vois tukkia naamansa :)
Zerg Wibang
 
Viestit: 87
Liittynyt: 21 Huhti 2010, 15:30

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja jagelius » 21 Joulu 2010, 18:30

ei kait siinä mitään pahaa ole jos ei gg:tä huutele, mutta ei sitä ny tarvi ruveta rageemaan. sanoisi vaan Bg :D
Avatar
Protoss jagelius
 
Viestit: 47
Liittynyt: 18 Elo 2010, 14:06

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 21 Joulu 2010, 18:41

Helpoin vastaus on yksittäinen G sitä käytän ite jos vituttaa. Sillähän on monta merkitystä ;) Ga*, game näin esimerkkinä... 8-)
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: IdrAn käyttäytyminen

ViestiKirjoittaja Velz » 21 Joulu 2010, 21:58

Tottahan se on, että ihan kohteliasta ja näin pois päin on sanoa "gg" tai jotain vastaavaa, mutta ei mulle ainakaan oo tuottanu minkään näkösiä ongelmia jos vastustaja alkaa ragee ku saa selkään. Oon ainakin ite heittäny vaan läppää takasin ja samal sekin on yleensä tajunnu ettei mulle kannata alkaa huutelee, koska ei mua saa lämpee.

Toisaalta käsitän ihan IdrAn käyttäytymisen siinä mielessä, että kaikkihan tässä omia persoonia ollaan joten en nää tuota minään ongelmana tai haittana, sen kun ragee jos se pirtaan sopii
Kuva
Random Velz
 
Viestit: 8
Liittynyt: 14 Marras 2010, 15:52

Seuraava

Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 90 vierailijaa