Grafiikka asetukset

Grafiikka asetukset

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 27 Joulu 2010, 11:00

Yup,
Mitkä grafiikka asetukset ovat parhaat?
Itse pelaan low, low, low koska silloin tunnun huomaavan näkymättömiä yksiköitä paremmin, ja se helpottaa ainakin minun silmissä näkemään yksiköiden määriä..
Hyvää on myös se ettei kaikki ole kiiltäviä muovileluja.

Mitä mieltä täällä ollaan? ovatko korkeammat asetukset parempia?
Milä työ pelaatte? :?:
Kuva
I am the underdog
Avatar
Random Alter_ego-
 
Viestit: 190
Liittynyt: 24 Elo 2010, 07:04
Paikkakunta: j-koski

Re: Grafiikka asetukset

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 27 Joulu 2010, 11:50

No lienee vähän yksilöllistä jo senkin takia, että jokaisen kone pyörittää sen verran minkä pyörittää. Suurin osa varmaan suhteuttaa grafiikkansa fps:n kanssa. Näin ainakin meikällä siis.

Peli siis pyörisi jopa ultralla mutta isoissa fighteissa esim. fps tippuisi luvattoman alas. High asetuksilla pelatessa grafiikat näyttää yhä silmää hiveleviltä ja fps pysyy kurissa tiukoissakin tilanteissa.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Grafiikka asetukset

ViestiKirjoittaja Malecious » 27 Joulu 2010, 13:53

Day9 joskus mainitsi yhdessä dailyssään TLO löytämät (muistaakseni) asetukset, joilla näkymättömät eivät ole näkymättömiä ollenkaan. En muista tosin niitä. Se daily on joskus 200 paikkeilla, saatto olla se missä TLO on vieraana... Itse käytän ultra high, koska kone pystyy pyörittää sillä ja tekee pelistä oi niin kauniin<3
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: Grafiikka asetukset

ViestiKirjoittaja Therier » 27 Joulu 2010, 19:24

Aikoinaan pidin asetukseni Ultra Highgillä kunnes alko tulemaan kaatuilemisia sitä mukaan, että järki oli lähtä, niin aloin sit vaihteleen asetuksia enemmän ku sukkia, ja nyt oon päätynyt tohon mediumiin mikä tekee pelistä edelleenkin hyvin kauniin näkösen (ainakin minun mielestäni), mutta pitää sen myös sen verran vakaana ettei kaatuile lähes koskaan.
Kuva
Avatar
Zerg Therier
 
Viestit: 30
Liittynyt: 24 Kesä 2010, 03:09
Paikkakunta: Oulu


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa

cron