Etsitään treenikavereita

Etsitään treenikavereita

ViestiKirjoittaja Ultrablue » 06 Helmi 2011, 22:18

Hei!

Olen 23v kaveri kuopion suunnilta joka harrastaa salilla käyntiä ja ajelee kuorma-autoa elääkseen.
Aikaisemmin olen pelaillut pelaillut kaikkea lähes laidasta laitaan joskin RTS/MMORPG-akselille painottuen.
MMORPG-hommat on tullut lopeteltua joten pelaamiseen kuluva aika on lähes poikkeuksetta mennyt SC2:n piirissä.

Mutta aikani laddua tahkottuani huomasin, että tämä hommahan on aika tylsää itsestään pitemmän päälle ja ajattelin kysäistä josko täältä löytyisi treenikavereita uusien BO:n jalostukseen ja muuhunkin pikku kivaan!

Itse olen pelannut Terrania BW:stä lähtien ja olen tällä hetkellä Mestari-liigassa.
Olisi mukava jos olisit(te) samalla tasolla ja nauttisitte SC2:sta yhtä paljon kuin minä (Sen pelaamisen ohessa kuluu paljon VOD kamaa, day9-daily on päivittäinen rituaalini sekä ostin juuri GOMTV:n premium-ticketin.)

Terveisin
Ultrablue

P.S Yhteydenotot Ultrablue.896, PM taikka postaus threadiin :)
P.S.S Huomasin tuon stickyn hieman myöhään!
Terran Ultrablue
 
Viestit: 12
Liittynyt: 22 Elo 2010, 22:25

Re: Etsitään treenikavereita

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 14 Helmi 2011, 09:02

viewtopic.php?f=40&t=150

Tuonne olisi pääasiassa tarkoitus pistää nämä ilmoitukset.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä


Paluu Yleinen

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa