Seinis

Seinis

ViestiKirjoittaja Seinis » 05 Elo 2010, 00:14

Hei, olen Tuomas Lahtinen eli Seinis. Minut tunnetaan myös nickillä Sein kansainvälisessä skenessä. Olen 21 vuotta, asun Helsingin Kalliossa yhdessä tyttöystäväni kanssa. Opiskelen Aaltoyliopiston TKK:lla teknillisen fysiikan ja matematiikan tutkinto-ohjelmassa.

Pelihistoriani(oman ikäni mukaan):
lapsuus 5 - 9v tienoilla: Tankkipeli, Jazz the Jackrabbit, Raptor, Jurassic Park, Wings
7 - 10v: Pleikkarilla uusi Jurassic Park peli, Crash pelejä ja ensimmäinen rts: Red Alert. Tietokonepeleistä pääsen kokeilemaan Age of Empiresiä serkuilla.
9- 12v: Age of Empires 1, AoE2, Empire Earth (Seinähullu nickname syntyy, kun kokeilen kaverillani EE:tä ensimmäistä kertaa ja nettiin pitää heittää joku nimi)
12-14v: WarCraft III, sama kaveri joka tutustutti minut EE:seen opettaa minut pelaamaan Wc3:sta. Lainaan peliä viikonloppuisin jolloin Naaman kanssa pelaamme peliä hullunlailla.
13-15v: WarCraft III:TFT, olen hulluna tähän peliin, ja tunnun osaavan jotain. Totinen pelaaminen aluillaan..
16-18v: Olen löytänyt proskenen ja pidän TFT:stä paljon, 17 -vuotiaana saan mahdollisuuden lähteä ensimmäiseen ulkomailla tapahtuvaan turnaukseen Kiinaan, mutta äiti kieltää. Samana vuonna kuitenkin elfittajan jättäessä WCG matkan väliin, saan turnauksen 2. sijoitettuna paikan ja lähden matkalle! Vaihdan 17vuotiaana myös lukiota, ja uudessa lukiossa perustamme kavereiden kanssa "ressu.dota"-dotakerhon, jonka kanssa pelaamme päivittäin dotaa koululla, kunnes toiminta rajoitetaan perjantai-iltoihin.
19 -20v: Wc3 pelaamiseni vähenee ja dotan pelaaminen lisääntyy...
21v: SC2!!!!

Komeimmat saavutukseni RTS-urallani ovat kuitenkin ESL European Nations Cupista, jossa 2007 ylsimme Suomijoukkoeella kultaan, ja seuraavana vuonna hopeaan. Kultavuoden tapahtumat olivat osaltamme varsinainen cinderella story, jonka kertominen jää toiseen kertaan..

StarcraftII beta-avaimen voitin Blizzardin turnauksesta WC3:sessa, ja olen pelannut SC2:sta betan ensipäivistä alkaen. Viimeaikoina olen oman pelaamiseni lisäksi keskittynyt parantamaan Suomiskeneä aktivoimalla yhteisöämme ja olemalla itse aktiivinen jäsen. Tulevaisuudessa haluaisin nähdä SCII skenen olevan aktiivinen ja vastaanottava yhteisö, jossa voisimme yhdessä harjoittaa tätä loistavaa harrastusta sekä viettää hyvää aikaa keskenämme.
Viimeksi muokannut Seinis päivämäärä 18 Marras 2010, 14:35, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinis

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 05 Elo 2010, 06:31

Ei tässä nyt oikeen enää tervetulleeksikaan voi toivottaa niin sanon vaikka että hienoa että liityit admin tiimiin :p
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Avatar
Protoss Viitapiru
Perustaja
 
Viestit: 298
Liittynyt: 05 Huhti 2010, 19:20
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Seinis

ViestiKirjoittaja Welmu » 05 Elo 2010, 09:42

Tervetuloa!... eiku...
Avatar
Protoss Welmu
 
Viestit: 83
Liittynyt: 15 Touko 2010, 06:38
Paikkakunta: Tampere

Re: Seinis

ViestiKirjoittaja Seinis » 05 Elo 2010, 11:46

(=
Protoss Seinis
Uutistenkirjoittaja
 
Viestit: 219
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 19:34
Paikkakunta: Helsinki

Re: Seinis

ViestiKirjoittaja Divinesia » 15 Syys 2010, 08:25

Mieluusti voisit Seinis blogittaa siitä Suomen voitosta war kolmosessa. :) Varmasti lukijoita löytyy.
Avatar
Terran Divinesia
 
Viestit: 289
Liittynyt: 13 Syys 2010, 10:37
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Seinis

ViestiKirjoittaja tonttu » 15 Syys 2010, 15:02

Divinesia kirjoitti:Mieluusti voisit Seinis blogittaa siitä Suomen voitosta war kolmosessa. :) Varmasti lukijoita löytyy.


Kyllähän siitä pistettiin linkkiä Team Liquidiin ja tännekin tais tulla? SC2 Suomi - Ruotsi ottelun myötä, jossa Naama nyt tuhos kaikki :D
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu
 
Viestit: 198
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 11:37


Paluu Esittely

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa