NOTD

NOTD

ViestiKirjoittaja LAte » 02 Loka 2010, 20:11

NOTD tarkoittaa Night Of The Dead, jota tekijät kuvailevat sanoilla "cooperative survival custom map". Kartan kotisivu ja siihen liittyvä foorumi on osoitteessa http://notdstarcraft.com/

Pelissä jokaisella pelaajalla on yksi hahmo, joka kerää kokemusta ja varusteita ja ammuksia pelin edetessä. Kyllä, ammuksetkin voivat loppua kesken. Hauska koukku pelissä on myös se, että keräät myös peleistä toiseen tallentuvaa kokemusta, ja kun sitä on riittävästi voit valita uusia hahmoluokkia joilla on erilaisia kykyjä.

Alussa voit valita mariinin, medicin tai assaultin. Mariini osaa vakiona "focus fire" joka säästää ammuksia, medicillä on vakiona cure poison ja assaultilla on enemmän taskuja kuin muilla. Riippuen mitä taitoja valitset, voit muokata hahmon toimivuutta. Suosittelen että kokeilet jokaista hahmoa kahdesti, ja pitäydyt yhdessä taitopuussa jotta näet miten kukin kyky toimii. Sen jälkeen onkin varmaan jo riittävästi kokemusta kertynyt että voit kokeilla uusia hahmoluokkia.

Olen nyt toistakymmentä peliä pelannut, ja olen saanut suoritettua ensimmäisen neljästä kappaleesta onnistuneesti. Peli vaatii siis harjoittelua ja tiimityötä onnistuakseen. Se on sekä kivaa että kurjaa, sillä random tiimillä kun peliä pelaa, on mukana aina pari jotka juoksevat saman tien yksinään jonnekin kuolemaan, ja sen jälkeen pienempi tiimi ei enää millään voi selvitä hengissä kun pahemmat koitokset tulevat.

Niinpä:
Olisiko täällä NOTDn pelaajia? Tavoitteena olisi tietenkin saada kasaan se 8 pelaajaa, jutella skypen yli pelin aikana, toimia tiiminä ja selviytyä koko koitos läpi.
Kuva
Avatar
Random LAte
 
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 08:45

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja Malecious » 02 Loka 2010, 21:27

Itse voisin ehkä miettiä pelaamista kun olen pari pelii harjotellu, atm ei viellä ole aikaa kun kokeita. Mut ilmottelen kun olen ehtinyt kokeilemaan!
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja LAte » 02 Loka 2010, 21:35

Huomasin juuri, että pelin replayt eivät toimi. Tulee vaan että "replay desync". Ehkä tämä on tarkoituksellista..
Kuva
Avatar
Random LAte
 
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 08:45

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja Malecious » 02 Loka 2010, 22:48

Juuh atm tänne voi kait vaan upata vain just 1v1 tai 2v2 pelei ;/
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja LAte » 03 Loka 2010, 13:40

Ei vaan tarkoitin että notd replaytä ei oikeasti saa katsottua. Siis pelissä.
Kuva
Avatar
Random LAte
 
Viestit: 10
Liittynyt: 19 Kesä 2010, 08:45

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja Malecious » 03 Loka 2010, 17:47

Ai jaa, varmaan sen takia kun siinä on se save system ja muut, veikkaisin näin.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: NOTD

ViestiKirjoittaja Dynamic » 03 Loka 2010, 19:59

Täältä löytyisi Notd:in fani siihen tiimiin mutta se skype osa voi olla vaikeampi toteuttaa kun mikkiä ei löydy. Ite olen pelannut vasta 2 matsia joten ramboksi minusta ei ole :(
Avatar
Random Dynamic
 
Viestit: 70
Liittynyt: 02 Elo 2010, 22:10


Paluu Custom Mapit

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron