Huom tämä taktiikka on suunniteltu zerggiä vastaan . Pointtina on se että rkennetaan 9/12 supply ja viedään scv vastustajan naturaliin. Kun supply on valmis rakennetaan barraks vastustajan naturaliin ja tuodaan toinen scv paikalle. Kun barraks on valmis rakennetaan bunkkeri vatustajan zoken alapuolelle ja aletaan pumppaamaan sinne marinea ja siinä samassa ollaan tehty toinen barraks ja bunkkeri. kun molemmat bunkkerit ovat täynnä otetaan kaikki scveet ja tehdään all in tyyppinen hyökkäys laitetaan marinet scveitten taakse ja hyökätään vastustajan baseen. Jos banelingiä alkaa ryysiä marineita kohti viedään marinet nopeasti bunkkeriin ja mikrotaan kaikki mahdollisimman hyvin. kun on mikronnut pois vastustajan lingit, banelingit ja queenit hyäkätään droneihin ja niin edelleen.
Ok mää oon tänään keksiny tän ja oon voittanu lähes kaikki matsit mut kuitenkin kaipaan et te paikkailisitte tätä taktiikaa ja tekisitte paremman. (unohin laittaa tonne et orbital command tehään ko barraks on valmistunuu siinä on minee siihen ja bunkkeriin ainakin mulla on ollu)