z vs z sling rush

z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja koju » 04 Huhti 2011, 16:50

Morjensta pöytään!

mulle on nyt ruvennu tuleen vastaan kokoajan enemmän ja enemmän :zerg: vs :zerg: peleissä
et vastustaja tekee pelkkää lingiä eikä yritäkkään muuta.
mikä tälle ois paras countteri ku ite suosin kuitenkin vähän pitempiä pelejä kehityksen kannalta?

replaa en osannu liittää mut löytyy mun profiilista sekä uusimmista lisätyistä
salazar vs turjake(<--minä)

ton nyt voitin mut onko muun laista countteria ku toi??

tää on tullu vasta nyt ongelmaksi ku on ruvennu tuleen noita silverin vastuksia vastaan.
ei kukaan tällästä oo yrittänytkään bronzessa ainakaan mulle.
ja muutenkin silverin taso on paljon huonompi ku high bronzen :mrgreen: paljon helpompia voittoja tulee...
no meni vähän off topic mut ku sormet vaan nakuttaa.

-J-
Viimeksi muokannut koju päivämäärä 04 Huhti 2011, 16:59, muokattu yhteensä 3 kertaa
Random koju
 
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 01:52

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja Malecious » 04 Huhti 2011, 16:53

Et siis ehdi saamaan baneja/roacheja ulos ennen kuin vihus on jo paikalla? spinet on aina hyvii lingei vastaan, kun pistät ne viel kiinni hatcheryy tai mineraaleihin niin, että ei pysty hyökkää kaikilt puolilta.

Tosin ikäväkseni ilmoitan, että zvz on se matchup joka loppuu lähes aina early gamessa.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Avatar
Protoss Malecious
 
Viestit: 457
Liittynyt: 20 Huhti 2010, 16:04

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja koju » 04 Huhti 2011, 16:57

vilkaskaa replaa se kertoo paljon paremmin ku osaan selittää=)
Random koju
 
Viestit: 15
Liittynyt: 26 Helmi 2011, 01:52

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja Ikirouta » 04 Huhti 2011, 17:06

Hyvihän tuo peli meni, ite oisin kyllä tehny toisen queenin ja siirtäny spinet lähemmäs ramppia, ottanu pikkasen aikasemman kaasun ja tech lair -> muta, creeppiäkii oisit toki voinu levittää ku alko queenilla olla enerigiaa, sen jälkee oisit saanu rampin tukittuu , mutat ulos ja voitto kotia.
Protoss Ikirouta
 
Viestit: 4
Liittynyt: 04 Helmi 2011, 18:24

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja f-lan » 04 Huhti 2011, 17:20

Yks hyvä taktiikka on laittaa roatcheja riviin rampille, Tällä pystyy hyvin estämään sen jos vihu tekee 2 hactoryä ja massaa lingeja. Etenkin alimmissa liikoissa korustuu yllätys elementti.
Avatar
Zerg f-lan
 
Viestit: 16
Liittynyt: 31 Elo 2010, 23:18

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja Scotch » 04 Huhti 2011, 20:45

Tuli tuossa mieleen tuo taku mikä oli Day9 dailyssä joskus 2-4 kuukautta sitten jota itekki oon käyttäny. eli teet aivan kaasuun kiinni poolin ja toiseen kaasuun kiinni roacheryn. siihen jää kaks rakoa, toiseen queeni ja toiseen roach holdil, joita pitäs keretä pari tulemaan ennen ku on vitusti lingejä sulla basessa. jos mineraalien välissä on rakoja nii sinne spinejä rakentuun. jotenki tälleen se meni.

vaihtoehtosesti niin kuin f-lan sano nii roacheja tai kaks queenia jos on pienet rampit hold positionilla rampille.
Zerg Scotch
 
Viestit: 12
Liittynyt: 30 Maalis 2011, 06:51
Paikkakunta: Kemi

Re: z vs z sling rush

ViestiKirjoittaja Hacksu » 05 Huhti 2011, 11:50

Muista neuvoista itse olen samaa mieltä, mutta creepsreadistä en niin itse tykkää ZvZ alkupelissä. 2 queeniä on tärkeää koska transfusen mahdollisuus onnistua pitää pitää korkealla. Vasta kun queenini alkavat kaikki olla max energioissa ja tunnen olevani turvassa hetkellisesti levitän itse creeppiä. Ja tosissaan jos tiedät että aijot olla puolustava osapuoli niin molempien kaasujen ja hatcheryn väliin spool ja rwarren. ja taka reittejä voi tukkia evochambereil ja spinet sisäpuolelle. Ja jos oikeen tahtoo microilla voittoon niin kun näyttää että puolustus ei kestä, dronet boxiin ja ympäröit niillä oman queenin/spinen ja isket holdia.
Kuva
Zerg Hacksu
 
Viestit: 10
Liittynyt: 02 Marras 2010, 16:31


Paluu Zerg

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa

cron