Ladder arpoo kovempia pelaajia

Re: Ladder arpoo kovempia pelaajia

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 19 Joulu 2010, 19:22

Topic korjattu kuvaavampaan suuntaan ;)

Ja tuohon aloituspostaukseen; kas kummaa, ladder toimii juuri niinkuin sen on tarkoituskin. Olisihan se aika perseestä jos sieltä jatkuvasti tulisi itseäsi huonompia pelaajia vastaan tai aina vain samantasoista. Tuskinpa se sinullekaan koko aikaa korkeatasoisempia pelaajia vastaan pistää, taitaa vaan tuntua siltä jos häviää monta peliä putkeen.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 19 Joulu 2010, 19:53

Viitapiru kirjoitti:Topic korjattu kuvaavampaan suuntaan ;)

Ja tuohon aloituspostaukseen; kas kummaa, ladder toimii juuri niinkuin sen on tarkoituskin. Olisihan se aika perseestä jos sieltä jatkuvasti tulisi itseäsi huonompia pelaajia vastaan tai aina vain samantasoista. Tuskinpa se sinullekaan koko aikaa korkeatasoisempia pelaajia vastaan pistää, taitaa vaan tuntua siltä jos häviää monta peliä putkeen.

No joo, tänää pelailin ja voiti jopa hieman favoredin Swedun se sai mut iloseks :)
Ja kiitos tost Topic nimen vaihosta. Mut kyl toi ladder järjestelmä on Heikkolla ko mul on ollu ny n. 20 pelii ja oon ollu kolmessa tasan tai minä favoredina... :roll:
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Dynamic » 19 Joulu 2010, 20:05

Ai 20 vasta? Kun lähenet 3 numeroista lukua niin ladder on melko tarkka jo.
Random Dynamic

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 19 Joulu 2010, 21:12

Dynamic kirjoitti:Ai 20 vasta? Kun lähenet 3 numeroista lukua niin ladder on melko tarkka jo.

No meni tuo pelaus into ku tuli vaa mid goldii ja pataa mut nyt lähtee taas homma luistaa huomen ehk joku kymmene peliä lisää ku on taksvärkkipäivä...
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja HonIE » 19 Joulu 2010, 21:14

Esimerkkinä minä, itse olen pelaillut noin 180 ladder peliä, ja silti tulee vastaan kavereita platinasta (joillain 10-0 statseilla) tai sitten tulee 2000 ladder rating timantti toisena ääripäänä... Toisin sanoen, ei tuo ole aina niin tarkkaa, ja varsinkaan jos olet lähellä putoamista / nousua liigasta toiseen. Itse olen aina mielissäni kun tulee itseään (ainakin oletus) kovempia vastaan, saa antaa kaikkensa ja oma taso nousee kohisten, kun joutuu pelaa kavereita vastaa jolla on jo aika solidit BO:t.

Viimeisenä sanana, et tsemii pelailuun, ei todellakaan kannattaa lopettaa jos on yhtään aikomusta kehittyä paremmaksi :)
Terran HonIE

ViestiKirjoittaja ErikPel » 19 Joulu 2010, 22:16

Tulispa mullekki, kun suurin osa vastustajista on vaa 1 base turtlettajia ja aina "teams even".
Zerg ErikPel

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 19 Joulu 2010, 23:55

ErikPel kirjoitti:Tulispa mullekki, kun suurin osa vastustajista on vaa 1 base turtlettajia ja aina "teams even".

Vaihetaanko tilejä?
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

ViestiKirjoittaja Migreeni » 20 Joulu 2010, 06:33

Tsemppiä vaan pelaamiseen. Eihän sitä huonommiltaan mitään opi (oppii oikeasti mut ei niin paljon). Eikä se häviäminen ole mikään maailman loppu. Aina kun häviää niin fiksu ottaa opikseen että miksi kävi näin. Itsehän olen luuska, enkä oo pelannu paljoa 1v1:stä. :)

Ja ei sitä APMää tarvi. Itsekin nousin diamondiin 50-60 APM:llä ja attack-movella. Keskityn pelissä lähinnä täysin macropuoleen. Scouttailun onnistuminen (==> omien joukkojen valinta/ajoitus) on lähes aina ratkaiseva tekijä häviänkö vai voitanko. Tuskin ikinä olen vielä microiluun hävinnyt. Se onkin seuraavaksi opettelun aiheena, mutta diamondiin nousin jo pelkällä macropelillä. Se jo kertoo vähän että mikä on se peruspalikka tässä pelissä. :)=

For the swarmmmmmmmurgleburgle!
Kuva
Zerg Migreeni

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 20 Joulu 2010, 15:04

Migreeni kirjoitti:Tsemppiä vaan pelaamiseen. Eihän sitä huonommiltaan mitään opi (oppii oikeasti mut ei niin paljon). Eikä se häviäminen ole mikään maailman loppu. Aina kun häviää niin fiksu ottaa opikseen että miksi kävi näin. Itsehän olen luuska, enkä oo pelannu paljoa 1v1:stä. :)

Ja ei sitä APMää tarvi. Itsekin nousin diamondiin 50-60 APM:llä ja attack-movella. Keskityn pelissä lähinnä täysin macropuoleen. Scouttailun onnistuminen (==> omien joukkojen valinta/ajoitus) on lähes aina ratkaiseva tekijä häviänkö vai voitanko. Tuskin ikinä olen vielä microiluun hävinnyt. Se onkin seuraavaksi opettelun aiheena, mutta diamondiin nousin jo pelkällä macropelillä. Se jo kertoo vähän että mikä on se peruspalikka tässä pelissä. :)=

Siinähän sitä asiaa tulikin. Ei apm merkkaa helvettiäkään jos vaan rämpytät näppistä, mutta ajoitukset puolustuksissa ja hyökkäyksissä kusee :)
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja Alter_ego- » 20 Joulu 2010, 16:19

Viitapiru kirjoitti:
Migreeni kirjoitti:Tsemppiä vaan pelaamiseen. Eihän sitä huonommiltaan mitään opi (oppii oikeasti mut ei niin paljon). Eikä se häviäminen ole mikään maailman loppu. Aina kun häviää niin fiksu ottaa opikseen että miksi kävi näin. Itsehän olen luuska, enkä oo pelannu paljoa 1v1:stä. :)

Siinähän sitä asiaa tulikin. Ei apm merkkaa helvettiäkään jos vaan rämpytät näppistä, mutta ajoitukset puolustuksissa ja hyökkäyksissä kusee :)

Ajoitus? mikää se on ei osaa.
Tänään pelailin kymmenisen peliä ja voittin n.40%
ja ne joille hävisin oli silver tai gold... :S
et joo, kyl tää tästä...
Kuva
I am the underdog
Random Alter_ego-

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen