Battle.net login kusee meikällä

Battle.net login kusee meikällä

ViestiKirjoittaja junkle » 28 Heinä 2010, 23:08

Ei varmaan paras tapa aloittaa osallistumista keskusteluun, mutta kyselisin onko kellään samaa ongelmaa tahi onko kukaan kuullut vastaavaa.

Eli pähkinän kuoressa olen käyttänyt battle.net accountia kuukausia, luultavasti yli vuoden. Lähinnä wowia tullut accountilla pelattua. Hankin myös autentikaattorin talvella. Wowia en ole koko kesänä pelannut. Kaverien mukaan yhdellekään hahmoistani ei ole logattu yli kahteen kuukauteen. Ko. charoilla kuitenkin on arvokasta kamaa ja tonneittain goldia joten luultavasti hakkeri olisi niihin iskenyt jos kerta tunnuksen on saanut käsiinsä.

Ongelma on siis se että logatessani battle.net tunnuksilla mihin vain saan käskyn aktivoida autentikaattori ikään kuin käyttäisin sitä ensimmäistä kertaa vaikka olen logannut sillä sisään satoja kertoja. Luonnollisesti kirjautuminen ei onnistu ja itku tulee silmään. Salasanan olen vaihtanut ainakin 15 kertaa. Blizzardille olen soittanut kymmeniä kertoja mutta linjat ovat tukossa. Ainoa vaihtoehto oli lähettää jostain paskaisesta web lomakkeesta tietoa tapahtuneesta blizzardille mutta kai siellä on kesälomat päällä näin sc2 julkaisun kunniaksi kun eivät viitsi vastata. (no okei ymmärrän että muillakin voi pelin julkaisun jälkeen olla ongelmia mutta vituttaa se silti hakata sähköpostin refresh-nappia tuntitolkulla päivässä tippa linssissä.)

Sc2 kuitenkin ollut odotetuin peli vuosiin ja nyt en vain voi pelata. Uutta b.net accountia en halua tehdä koska vanhassa on kaikki muut omistamani pelit jne...

Koko tarina surkeasta epäonnestani osoitteessa http://junkle.wata.fi/blog/?p=227
Protoss junkle

Re: Battle.net login kusee meikällä

ViestiKirjoittaja quu » 28 Heinä 2010, 23:38

Et varmaankaan voi loggata edes blizzun foorumeille? (muistaakseni niillekin mentiin bnet accolla)

Itselläkin oli alussa hieman samantyylisiä ongelmia SC2:n kanssa, ei päästänyt pelaamaan kun valitti, että peliä ei oo rekisteröity kyseiseen accounttiin, noh..

Jos ei muu auta, niin itse ainakin odottelisin vastausta niiltä ongelmiin, sit voit myös käydä blizzun technical support foorumit lävitse, jos muilla on vastaavia ongelmia ollut. Jos et vielä ole :p

(Itse löysin vastauksen omaan ongelmaan Blizzardin uudelta SC2 community foorumeilta hieman sen jälkeen kun itkuviesti oli lähetetty blizzulle)
quu

ViestiKirjoittaja pumppe » 28 Heinä 2010, 23:52

Vaihda passu, sillä ilmeisesti korjaantuu
Zerg pumppe

ViestiKirjoittaja junkle » 28 Heinä 2010, 23:58

Kaikki foorumit on käyty läpi. Lähinnä postasin tänne vain kyselläkseni onko kellekään muulle sattunut vastaavaa. Oma vakaa uskomukseni siis on se, että accoa ei ole hakkeroitu koska mitään siihen viittaavaa ei ole tehty kuten wow-hahmoille loggaamista. Uskon itse että autentikaattori vain on lakannut toimimasta jostain syystä oikein.

Kaikki blizzardin ja muidenkin foorumien jutut tuntuu liittyvän siihen että jengi on saanut saman virheilmon vaikka eivät ole koskaan autentikaattoria omistaneetkaan ja sitten on alkanut wow-hahmolta kamat katoamaan eli selkeä hakkerointi. Starcraft kakkosen foorumeillehan ei voi edes kirjoittaa jos ei ole tehnyt battle.net tunnariinsa sc2 hahmoa.

Mahtaa olla hyvät työehtosopimukset Ranskassa jos siellä ei voida pitää billing&account porukkaa töissä ympäri vuorokauden pelin julkaisuajankohtana jolloin tosi monella olisi varmasti asiaa. Alkaa vitutella.

pumppe kirjoitti:Vaihda passu, sillä ilmeisesti korjaantuu

Passu on vaihdettu jo ainakin 20 kertaa. Ei ole sama ongelma kun se että pelin versiota tai jotain ei pystytä varmistamaan. Olen 2 iltaa nyt googlettanut enkä ole kellään tätä vastaavaa ongelmaa löytänyt.
Protoss junkle

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 29 Heinä 2010, 06:32

No johan on. Otappas yhteyttä siihen Blizzardiin ja muistuta, että tätä asiaa voidaan alkaa puimaan läpi myös oikeustalon kautta. Yleensä asiat otetaan heti vakavammin kun muistuttaa siitä :)

Mutta onpa kyllä perseestä, en oo kuullut mtään vastaavaa n. 7 vuoden aikana.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja junkle » 29 Heinä 2010, 22:11

Joku vajaat 2 vuorokautta siihen meni että vastasivat mun viestiin. Nyt toimii. Eli ei ollu oma vikani mitenkään eikä accounttia oltu hakkeroitu. Joutuivat resetoimaan jotenki mun autentikaattorin eikä vaatinut mitään muuta meikäläiseltä ku sen alkuperäsen viestin lähettämisen niille.

Ja pelaamaan ->
Protoss junkle

ViestiKirjoittaja Kumilelu » 30 Heinä 2010, 07:43

No hyvä että sait toimimaan :)
Zerg Kumilelu

Paluu Yleinen