Kampanja - Wings of Liberty

Kampanja - Wings of Liberty

ViestiKirjoittaja Kinkkimies » 29 Heinä 2010, 01:52

Eli kuten otsikko sanoo - kampanjasta keskustelua! :D

Itse pelaan Hardilla ja sain juuri 17# Missionin tehtyä. Fiilis on ollut aivan huikea ja useimmiten tehtävät ovat niin sairaan hauskoja ettei välillä edes kehtaa päättää peliä :D Olen myös tehnyt lähes tulkoon kaikki bonus tehtävät myös :P

Mitäs ootte mieltä näistä Custom (research ja muut) yksiköistä? Tuo kivasti vaihtelua ja monipuolisuutta taktiikoihin ja toteutuksiin! Itse pidän tosi paljon :D
Random Kinkkimies

Re: Kampanja - Wings of Liberty

ViestiKirjoittaja Fuzer » 29 Heinä 2010, 03:15

No siis voi vittu sanon minä, meikä vaa paino kokoajan innoisasa next mission next mission, jääny kaikki bonarit sun muut pois. nyt peli pelattu läpi ja oon tehny 19/29 missionist... KAI SE ON PAKKO ALOTTAA ALUSTA. Brutalilla.
Terran Fuzer

ViestiKirjoittaja Viitapiru » 29 Heinä 2010, 06:34

Meikäläinen vetää kamppanjaa läpi kaikessa rauhassa :) Jos jää joku achievement tekemättä niin vedän uusiks koko mission, niin kauan että saan sen.

Kamppanjaan olen ollut todella tyytyväinen, aivan loistavaa settiä.
Viitapiru - #starcraft2.fi @ Quakenet

“Programmers are in a race with the Universe to create bigger and better idiot-proof programs, while the Universe is trying to create bigger and better idiots. So far the Universe is winning.”
(Rich Cook)
Protoss Viitapiru
Perustaja

ViestiKirjoittaja tonttu » 29 Heinä 2010, 11:41

Pitänee pelata tuo campaign uudestaan Brutalilla, että saa pelin parhaan portraitin :/
Jäi myös 1 secret mission tekemättä (25/26 oli lopuksi tehtäviä tehty), Kyseinen secret missionin saa unlockattua Media Blitzissä (kai) jotenkin, en muista miten :p

Kampanja oli ihan hyvä, mutta olisin kaivannut enemmän niitä "vaikeita valintoja", jotka olisi vaikuttanut peliin entistä enemmän, kyllähän se viimeinen valinta vaikutti viimeiseen kenttään aika paljon, muut nyt ei niinkään.
Samaten se missä järjestyksessä teet niitä tehtäviä, sillä ei näyttänyt haittaavan vaikka planeetalla täys infestoituminen menossa ihmisten kesken niin siitä vaan keräämään artifakteja ja sitten vasta pelastamaan, eikä mitään kiirettä milloinkaan mihinkään :/ Mutta hauskoja ja hyvin toteutettuja tehtäviä :)

Research pointsit olivat imo liian helppo saada ja Protoss mini-campaignin aikana niitäkin sai ihan helvetisti :P

Ainut mihin en ollu niinkään tyytyväinen oli ääninäyttely paikoittain, mm. Zeratullilla.

Muuten tuo oli varmaan paras SP mitä olen pelannut :)
Odotin kyllä, että Hyperionia olisi voinut kontrolloida viimeisessä tehtävässä tai jossain edes >:(
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu

ViestiKirjoittaja Malecious » 29 Heinä 2010, 12:28

Ei siel mitään secrettei ole.. Pelannu nyt kaikki tehtävät pariin kertaa, aluks vedin tarinan takii normaalilla, ja nyt vetelen hardilla. Ns. secretit on valinta kohissa eri vaihtoehdot. Ja jos valittee toisen, voi archivest ottaa sen toisen.

Mua vaan vatuttaa se nyt et nää kaks päivää mun peli crashaa 2-3h välein johonkin campaing load screenii ;/ onneks autosavei tulee tiuhaa niin en ole mitään viel menettänyt.
Kuva
Proud member of Clan SupR
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja tonttu » 29 Heinä 2010, 14:20

Malecious kirjoitti:Ei siel mitään secrettei ole.. Pelannu nyt kaikki tehtävät pariin kertaa, aluks vedin tarinan takii normaalilla, ja nyt vetelen hardilla. Ns. secretit on valinta kohissa eri vaihtoehdot. Ja jos valittee toisen, voi archivest ottaa sen toisen.

Mua vaan vatuttaa se nyt et nää kaks päivää mun peli crashaa 2-3h välein johonkin campaing load screenii ;/ onneks autosavei tulee tiuhaa niin en ole mitään viel menettänyt.

Kyllä siellä on nimittäin tein kaikki tehtävät mitä tarjottavana oli ja silti 25/26 : )
Niin ja kuulemma se pitää tehdä ennen kuin menee Chariin, ei voi tehdä jälkikäteen.
Terran tonttu

ViestiKirjoittaja Wibang » 29 Heinä 2010, 15:27

Tehtäviä on 29 kokonaisuudessaan, joten kyllä siellä secret missioneja on :)

Ja malecious, sama homma täällä ton kaatumisen kanssa...blizzard tietää asiasta ja on korjaamassa sitä kuulemma.
Zerg Wibang

ViestiKirjoittaja Malecious » 29 Heinä 2010, 16:19

Onneks mulla on yks tallennus sillai et muut kun char tehty :P juuh itekin äskön huomasin, kun vetäsin ton vikan tehtävän hardilla.

Kiva tietää tosiaan et se on kaikilla eikä johdu mun koneest/pelist :P
Kuva
Protoss Malecious

ViestiKirjoittaja tonttu » 30 Heinä 2010, 00:27

oliko tuossa nyt muita sectet missioneita tuon Media Blitzissä olevan lisäksi?
Terran tonttu

ViestiKirjoittaja Malecious » 30 Heinä 2010, 11:18

Mulla näyttää 25/26, joten ei kait.
Kuva
Protoss Malecious

Seuraava