Sanoma tulevaisuudesta:
Joutuu taas vähä koukkaan menneisyyden kautta, kun olen jo kerennyt kivuta platiniumiin tämän blogin luonnostelun aikana. Olisi pitänyt varmaan postata nämä aikasemmat, mutta pääsi unohtumaan tonne wordin syövereihin ku pelasin starcraftiä.
Noh tulee sit kaikki yhessä postauksessa.
Asiian!
Ah starcraft on vihdoin täällä! päivän myöhässä... noh sehän ei meitä masenna vahvat yö unetkin ovat takana, kun tuli Katsottua tuo Day[9]:n countdown partyn streami kokonaan niin tuli pieni väsymyksen fiilis illemmalla jo. Noh eka matsi minkä menin oli tollanen novice matsi jossa on ne kivet kaiken edessä ja eihän siinä ollu mitään järkeä tein yhen void rayn ja voitin niimpä hieman campaingia pelattuani siirryin rohkeasti ottamaan turpaan placement matseissa joista omaksi yllätykseni voitin 3 ja minut sijoitettiin silveriin. Placementin jälkeen pelasin sellaset 10matsia yllättävän
voitokkaasti ja pääsin oman divisioonani ykköseksi. Sitten siirryin campaingin puolelle jota pelaan hardilla (5 ekaa rataa brutalilla, mutta osottautui aivan liian vaikeaksi).
^
I
I
I
Tänään kun alotin starcraftin nii het pamahti naamaan ilmotus, että sinut on sijoitettu Goldiin olin hieman yllättynyt, mutta myös innoissani, koska en ollut niin surkea kuin kuvittelin ehkäpä Day9:n dailyn seuraaminen ei olekkaan pelkkää hupia!
Noh ylennyksen innoittaman en jatkanukkaan campaingia vaikka niin olin alunperin ajatellut vaan aloin tahkoamaan itseäni goldin ykköseksi ja sellaisen 8h rupeaman jälkeen pääsinkin ykköseksi sielläkin vaikka matkan varrella tulikin muutama kiusallinen tappio, kun en huomannut proxy gateja tai cannon rusheja. Noh ei tuokaan lannistanut vaan pelasin vielä muutaman pelin (yöllä 2:hen maissa) häviöitten jälkeen sieltähän paukahti ylennys taas. Siitähän minä olin ihan täpinöissäni ja kun katsoin rankiä nii sekin oli suoraan 3s näihin tunnelmiin oli hyvä käydä nukkumaan.
^
I
I
I
Hehe tänään ei ollakkaan ihan kolmansia rankki näytti 46 jonka takia jatkoinkin campaingia ja juuri kun olin
^
I
I
I
Nyt ollaan tässä päivässä milloin tämä postataan eli pelasin toissapäivänä campaingin läpi ja erittäin paljon tykkäsin sekä ymmärsin myös miksi blizzard jakoi sc2:n osiin ja olen siitä myös iloinen, koska jos kaikki osat tulevat olemaan noin vahvoja campainging osalta ei muutaman kympin maksaminen tunnu missään. Katsoin myös tuon CE:n mukana tulevan bonus materiaalin läpi, kun ei tarvinut enää spoilereita pelätä ja se oli kyllä täysin hintansa väärtti. 1v1:stäkin olen kerennyt pelata hurjasti (liikaa) ja nousin hetki sitten platinium liigani 3:nneksi 410pisteellä harmi vaan että kärkisijaa pitää zerg nimeltä ownage statseilla 49-0 ja pisteillä 1090 :S en tiedä vaatiiko liigoissa yleneminen kärkisijan, mutta toivon että ei.
Uploadasin myös yhden replayn jossa selviän cheesestä niukin naukin ja voitan peli pienne väännön jälkeen vaikka vastustaja onkin hieman huonohko.
ps. Tämä tosiaan sisältää hieman vanhoja kirjoituksia joita muokkasin tässä hieman eli jos sieltä ylimmistä löytyy jotain epäjärkevyyksiä nii se olen ollut sitten minä sörkkimässä jotain lausetta enkä ole muuttanut sitä kokonaan, mutta ei tarkistus vilkaisulla osunut silmään.
-Pumaska