Terran VS Mutalisk

Terran VS Mutalisk

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 22 Elo 2010, 20:59

Moi,

tällä kertaan ois tämmöistä että yleensä kun menen zergiä vastaan sieltä tulee zerglinejä eka työntämään, mutta kun omistan barrackin ja supply depoja rampissä niin ne juoksee pois. Ja sitten kun olen jo valmiiks menny tankkeihin, niin sieltä tulee mutaa ja pieksee mun unitit. Olen kyllä yrittäny vetää viikingejäki mutta aina jään ala kynteen ja sitten kun ne zergit yleensä massaa zerglinejä niin mun melee on heikko ja sitten ilmakaan ei ole hallussa. >< thorriki on ihan hiton hidas ja missile turretit turhii mass mutaan.
Protoss MeteoRain

Re: Terran VS Mutalisk

ViestiKirjoittaja tonttu » 22 Elo 2010, 21:05

Thor Marine ja yleensä zerggi ei ala riehumaan turrettien kanssa kun harassii jos siinä on scv:tä lähettyvillä (mm mineraalien keskellä)

Thor Marine ownaa kyl mutaliskit aika hyvin. Noh banelingit on sit toinen asia kun ne rullaa päälle :/
noh, mutta yleensäkkään ei kannata turtlee liikaa vaa harassia zergiä reapereilla/hellioneilla ja siitä vetää banshee. Jos huomaa spiren tulemassa niin turrettia pystyyn pari kolme kappaletta.

Mutta nämä paremmat terranit voivat korjaa jos olen väärässä :))
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu

ViestiKirjoittaja ZhuGeLiang » 22 Elo 2010, 21:21

thor voittaa kaiken :D
Zerg ZhuGeLiang

ViestiKirjoittaja MeteoRain » 22 Elo 2010, 21:24

thor on hidas tonttu, (meinasil tol hidas kuin tonttu että se on vaan hidas en aikonu tonttua henkilönä haukkuu tai mtn tämmönen selvennys)
basessa istumista tulee harrastettua paljon kun nään itte mutat tulee ja juuri sen takia ekä häviänki mutta jollen istuis niin mutat tuhois scv:T + mutat on hom*ja näin lievästi sanottuna

Edit+

Tossa vedin äskön helion harrasia 2 helionil ja tapatin sen zerggejä siinä aika rutkasti niin tuli luovutus voitto.
Kun en yleensä mene pien yksiköil harrasaa ku basejää yleensä käyttämättömäksi siksi aikaa niin kuin myös tällä kertaa.
Jäi käyttämättä mineraaleja ynnä muuta kun ei ollu tarpeeksi foodia. :O
Että jos olis failannu harraus niin ois tullu turpaa.
Viimeksi muokannut MeteoRain päivämäärä 23 Elo 2010, 14:58, muokattu yhteensä 1 kerran
Protoss MeteoRain

ViestiKirjoittaja tonttu » 22 Elo 2010, 22:12

ei sitä thoria tehäkkään yksin mutaa vastaan..

Thor + Stim marine paril medivaccil, eikä kannata antaa sen massaa mutaliskia, turretit sitä varten että se ei voi harassaa, mutta terranina voit ite harassaa sitä siten, että se joutuu käyttämään mineraalinsa muuhun kuin mutaliskiin, kuten droneihin ja crawlereihin, samalla itse saat isomman armyn ja sit pusket, ei kannata alkaa vaa turtlaa bases ja antaa zergin massaa mutaa.

Kyllähän se mass muta alkaa olee aika voittamaton kun sitä alkaa olee liikaa :&

Ei thor ole liian hidas, sillä on älytön range..

No voit sä kokeilla Ghostiakin jos thorit ei kiinnosta :)
20 dmg + snipe tekee ihmeitä
Bnet ID: suprTonttu#136
Bnet Channel: Micronae Supremacy
http://supr.rantapallo.org/
Irc: SupR|Tonttu
Terran tonttu

Paluu Yleinen