Edembop

. Onnistuin kämmäilemään alussa lahjakkaasti build orderin kanssa, kunnon aloittelija virheitä. Sitten vielä pidin zergling ja baneling joukkojani väärässä paikassa. Joten en nähnyt ajoissa, kun exsy puski ulos tukikohdastaan. Joten exsyn mass marine joukot jyräsivät oman tukikohtani. Yritin vielä jonkinlaista basetradea, mutta minulla ei ollut läheskään tarpeeksi joukkoja siihen. Tarkemmin ajateltuna tämä tietysti oli äärimmäisen typerää, sillä Terran voi kuitenkin aina nostaa rakennukset ilmaan.  
 . Avasin itse speedlingeillä ja expaamalla. Pääsin jonkin verran alussa häiritsemään vastustajaa, sillä sentryjen voimakentät eivät olleet ihan kohdallaan. Vastustaja avasi 4 Gatella. Pokialle kävi ilmeisesti vanhanaikaisesti, sillä hänen ensimmäisen puskunsa aikaina yksiköt olivat ilmeisesti move komennolla ja sain napattua muutaman stalkerin heti alkuun. Lisäksi sain otettua proxy pylonin alas. Pokia missasi vielä voimakentän ja pääsin vastustajan ramppia ylös ja voitin.
  ja kartta oli siis iccup Match Point. Tässä vaiheessa suosittelenkin lukijoita myös lukemaan Zipokin blogin. Nimittäin uusimmassa viestissään Zipok kertoo minkälaisella strategialla aikoo lähteä liikkeelle! Itse en tietenkään ollut ehtinyt lukea Zipokin blogia ennen peliämme. Pelimme jälkeen tulin lukaisseeksi blogin, jossa Zipok kertoo pelaavansa tällä viikolla pelkästään 2 stargate buildia. Voin vain todeta, että vastustajan build orderin tietäminen etukäteen olisi ollut huomattava etu. Ehkä on kuitenkin parempi, että en tiennyt. Näin reilun pelin henki säilyi.

Edembop

Edembop

Edembop

Edembop

Edembop

Edembop

kKo

PeZuY

Sirio
			Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa