Katsotaas sitten Iron Squid, siellä on ro8 5 terrania, 2 zerg ja 1 protoss. Oot täysin kehari ellet älyä että jotain on vialla.
Ei jumalauta jätkät. Iron Squidissa oli yks korealainen protoss (MC) ja sitten olikin euroopaan nobot (hasuobs,mana,tod). Terran lineup oli todella "vaatimaton" MKP, Thorzain, MMA, Puma, aLive,jjakji,MVP etc.
Sitten taistellaan kummalla kestää produa äijää kauemmin? Arvatkaa kumpi pystyy tekee ne ukot suoraan vihun baseen tai taisteluun. Arvatkaa kumman produkiekka tulee ensin valmiiksi?
TvP on ihan kivassa balanssissa. Archonlottaa vs pitää olla passiivinen koska ht :t vaanii joka nurkan takana, aikasia ghosteja on aivan turha tehdä jos ei sitten pysty 100% varmuudella täydellisiin emppeihin, yhden ghostin hinta 200/100, joka rajottaa kahelta baselta muun bion tuotantoa liikaa eikä ghostejakaan saa tarpeeksi.
TvP late gamen alku suosii tossia, koska tossilla luultavasti hyvä armycombo ja 3-3 upit kun taas terran koittaa saada upeissa kiinni ja saada n. 20 ghostia jolla sitten pääsee ajelemaan kivasti tossin yli. Ymmärrän kyllä tossien itkun ihan latelate gamessa kun terranilla mulet laulaa ja puolet armysupplystä on ghosteja.
PS. Ihan ok patchi tulossa, eipä noi muutokset peliä riko.
EDIT: luin sitten muidenkin postauksia ja ei voi kuin ihmetellä.
Ideoita:
- Colossuksien/Zealottien upgrade skaalausta tulisi nerffata järkevissä määrin. (Zealotit on liia effective tank, ja 3+3 Colossukset on puoljumalia.)
- Storm radiusta pienentää, koska se on aivan liian iso spell (vrt. Fungal, EMP) (Auttaa low lvl TvP kans ku yks storm ei pakolla maksa sulle peliä.)
- Warp Gate Cooldownia vähän isommaks. (Heitin vaan + Protoksen pitää opetella käyttää sitä static defenceä nm. Cannons early gamessa)
- Tietty limitti Pyloniin, että ei voi 30 gatea unittia warpata yhen pylonin poweriin, esim joku 5-10 gatea per pylon. (Ei tulis niitä 30 gaten warp-inei yhest prismist...)
Muuta:
- Observer build time on iha typerä, tekee Cloak Banshee buildit entistä paskemmiks ku Protoss voi chronottaa lähes instant - Detectionia Resourceja vastaan.
- Queen energy buff, yliampuva. Monet on ehdottanu et esim 35 energy ois parempi, ja näin itekki näkisin asian järkevänä.
- Overlord speed buff, hyvä.
Kuka oikeasti tekee tankkeja tvp jos ei allinnaa? Ei kukaan, eli ei nerffiä lotille. Colossukset puolijumalia? Nehän on ihan paskoja jos vaan tekee tarpeeksi viikinkejä. Storm radiusta pienemmäksi koska low TvP :tä helpottaisi? WTF. Ei mitään järkeä kun taika ei tee muutenkaan insta dmg. "Static defence".. Että cannoneita naturalille ja hupsista keikkaa terran droppaa mainiin koko pääarmeijan ja GGGGGGGGG. Cloak Banshee on jo valmiiksi paska TvP :ssä ja tossit tarvii jonkulaisen ratkasun terranin skouttaamisen.
Te teette paskaa unitcomboa ja alotuksia, mr. SnakeQ massa carrieria kahelta baselta ja Haspe marinetankbansheeta TvP :ssä ja sitten itketään imbaa.. Ei näin, kokeilkaapa semmosia buildeja ja unitmixejä millä isot pojat pelaa.
Olen puhunut.